Το «Tenet» ζωντανεύει από σήμερα στη μεγάλη οθόνη, όπως θέλησε ο δημιουργός του και, στην Ελλάδα, θα προβάλλεται συνολικά σε 88 αίθουσες πανελλαδικά, από αυτές οι 54 θερινές, οι 34 κλειστές, βλέποντας ταλαιπωρημένους από την πραγματικότητα της εποχής κινηματογράφους ν’ ανοίγουν, έπειτα από μήνες, μόνο και μόνο για να το υποδεχτούν – τι φορτίο, επιχειρηματικό και υπαρξιακό!
Το "Tenet" αποτελεί λοιπόν τη δεύτερη πιο ακριβή παραγωγή του Nolan μετά το "Ο σκοτεινός ιππότης: Η επιστροφή" (The Dark Knight Rises) του 2012. Συγκεκριμένα, το "The Dark Knight Rises" απέφερε 448,1 εκατομμύρια δολάρια στο αμερικανικό box office και 636,3 εκατομμύρια δολάρια στον υπόλοιπο κόσμο, ξεπερνώντας το 1 δισ. δολάρια σε εισπράξεις.
Από την επιτυχία του «Tenet» θα εξαρτηθούν πολλά. Είναι το πρώτο φιλμ της «σειράς» του που δοκιμάζεται στις αίθουσες και ταυτόχρονα είναι και μια ακόμα προσπάθεια μετεξέλιξης αυτής της φόρμας. Κάτι στο οποίο επιδίδεται πεισματικά ο Κρίστοφερ Νόλαν από την εποχή του «Σκοτεινού Ιππότη», αλλά και του «Inception», ταινία με την οποία το «Tenet» μοιράζεται πολλά σε ό,τι αφορά τη σχεδόν κρυπτική του αφηγηματική γλώσσα, που τρέχει μεν πιο γρήγορα κι από σφαίρα, αλλά ταυτόχρονα τροφοδοτεί τον θεατή με τα απολύτως απαραίτητα δεδομένα για να παρακολουθήσει αυτά που διαδραματίζονται επί της οθόνης, φροντίζοντας να καλύψει τα κενά στις ελάχιστες «ανάσες» του.
Comments
Post a Comment