Skip to main content

Οι κατασκευαστές (τηλεοπτικών) πλυντηρίων συνιστούν «Τατιάνα Στεφανίδου». Αυτοί ξέρουν

 


Οι κατασκευαστές (τηλεοπτικών) πλυντηρίων συνιστούν «Τατιάνα Στεφανίδου». Αυτοί ξέρουν…

 

 

Στην κηδεία τής Δημοσιογραφίας καταθέτουμε… Στεφανίδου. 

 

Ο Όσκαρ Ουάϊλντ,

ένας από τούς σημαντικότερους διανοητές και αποφθεγματολόγους

στην Ιστορία τής Ανθρωπότητας,

είχε καταγράψει κάποτε το Συλλογικό Αντανακλαστικό με τη ρήση 

 «Η Ομορφιά είναι σημαντικότερη από την Ευφυΐα,

διότι δεν χρειάζεται αποδείξεις.».

 

Η Τατιάνα Στεφανίδου ήταν -αρχικώς- τυχερή,

καθώς ουδέποτε εκλήθη να επιλέξει ποιο από τα δύο επίζηλα χαρακτηριστικά

θα τής άνοιγαν διάπλατα τις πόρτες τής Τηλεόρασης και εν γένει των «Μ.Μ.Ε.».

Ήταν ΚΑΙ όμορφη, ΚΑΙ ευφυής.

 

Κι όμως, παρά το πυρηνικό οπλοστάσιό της, απέτυχε παταγωδώς…

 

Η παταγώδης αποτυχία τής Στεφανίδου τεκμαίρεται

από την κάκιστη άποψη που έχει το μεγαλύτερο τμήμα τής Ελληνικής Κοινωνίας για το άτομό της.

Μία γυναίκα δυνητικώς σαγηνευτική,

που με τούς αισχρούς χειρισμούς της σε φλέγοντα κοινωνικά ζητήματα

έχει καταλήξει να είναι αποκρουστικό πρόσωπο.

 

Η προηγούμενη Παρασκευή, η 19η Μαρτίου 2021,

ήταν η ημέρα που η Τατιάνα Στεφανίδου διέπραξε το μέγιστο ανοσιούργημά της.

Μετά το πρόσφατο «ξέπλυμα» που είχε επιχειρήσει

προς χάριν τού νυν προφυλακισμένου Λιγνάδη

(όταν με απολύτως λυρικό τρόπο

ανέλυε το βλέμμα τού κατηγορούμενου για βιασμούς και παιδοφιλία, λέγοντας

«Η μάσκα κρύβει το πρόσωπο… Ο σκούφος κρύβει τα μαλλιά…

Το βλέμμα, όμως, είναι ελεύθερο και τα λέει όλα…

Αυτό το βλέμμα είναι ένα βλέμμα που μιλάει…

Είναι το Βλέμμα τού Φόβου, τής Ανησυχίας, τής Απόγνωσης.»,

αλλά και όταν ειρωνευόταν τον υπέροχο άνθρωπο Σπύρο Μπιμπίλα, λέγοντας

«Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο για τον Λιγνάδη.

Η προφυλάκιση ή ότι τον γνώρισε ο Μπιμπίλας στα “Στρουμφάκια” τής “Ε.Ρ.Τ.”;».),

είχαμε την εντύπωση ότι η κατάντια «Δεν πάει πιο κάτω.».

 

Ε, λοιπόν, η Τατιάνα Στεφανίδου μάς διέψευσε οικτρά.

Η κατρακύλα της είχε και «πιο κάτω». Πολύ πιο κάτω…

 

Ιδού τι εξεστόμισε στην εκπομπή της

η εν λόγω παρουσιάστρια και κατ’ ευφημισμόν «δημοσιογράφος»,

αναφερόμενη -χωρίς ίχνος ανθρωπιάς και δεοντολογίας-

στο δυστύχημα που εστοίχισε τη ζωή στον 23χρονο Ιάσονα:

«Εγώ θέλω να θέσω ένα ερώτημα για την ταχύτητα που βλέπουμε το βίντεο.

Δηλαδή, τι εννοώ..;

Είναι η πραγματική (ταχύτητα);

Εγώ θέτω ερωτήματα.

Είναι η πραγματική ταχύτητα τού βίντεο;

Γιατί το ρωτώ..;

Διότι βλέπουμε ότι το αυτοκίνητο το υπηρεσιακό

-αν δούμε από την αρχή το βίντεο-

πάει πολύ αργά…, σταματάει…, αρκετή ώρα…

Περνάνε, περνάνε, περνάνε (άλλοι οδηγοί),

σταματάει (το υπηρεσιακό)…, στρίβει…,

πάει αργά…, τού έχει παραχωρήσει προτεραιότητα το ταξί…,

αλλά βλέπουμε στο βίντεο

ότι πάει -χωρίς να σταματήσει καθόλου, και με τρομερή ταχύτητα- το παιδί

και πέφτει πάνω.

Και λέω…

Είν’ η σωστή ταχύτητα;

Επειδή αυτό είναι ένα βίντεο το οποίο υπάρχει μέσα… Ξαφνικά…

Εγώ θέλω να κάνω και δεύτερες σκέψεις…

…(ξαφνικά, το βίντεο) βρίσκεται στα χέρια ενός δημοσιογράφου, στο Διαδίκτυο,

ο οποίος λέει ότι κάποιος μάς το ’στειλε στη θυρίδα μας·

κάποιος επέλεξε να το στείλει στη δική του θυρίδα.

Και το αναρτά…

Δεν είναι ένα βίντεο το οποίο έχει δοθεί από τις Αρχές.
Δεν έχουμε πάει εμείς ως δημοσιογράφοι τού “
Alpha”,

να ξέρουμε ότι πήγαμε στον άνθρωπο ο οποίος είχε το βίντεο

και το πήραμε απ’ το κινητό του ή απ’ την κάμερά του.

Εγώ θέλω, λοιπόν,

να θέσω ένα ερώτημα για την ταχύτητα που παρακολουθούμε (σ)το βίντεο.

Γιατί άμα δείτε, πραγματικά δεν ξέρουμε…

“Πειραγμένο (το βίντεο)” όχι σκοπίμως…

Μπορεί, δηλαδή, ένα βίντεο να παίξει σε πιο γρήγορη (ταχύτητα).

Δεν θέλω να…

Εγώ δεν θέλω να αποδώσω, δηλαδή, κακή πρόθεση σε κανέναν.

Μπορεί, ας πούμε, ένα βίντεο -κι εδώ, πάνω, στο μοντάζ-

να παίξει σε πιο γρήγορη ταχύτητα, σε πιο αργή…

Εγώ θέλω ν’ αφήσω κι αυτό το ερώτημα·

να είμαστε καλυμμένοι από κάθε πλευρά.

Γιατί το βλέπουμε, πολύ αργά στρίβει (το υπηρεσιακό αυτοκίνητο),

και το ταξί έχει σταματήσει,

ενώ ο οδηγός τής μηχανής φαίνεται να πηγαίνει “σφαίρα” και να μη σταματάει καθόλου.».

 

ΑΠΟΤΡΟΠΙΑΣΜΟΣ. ΑΗΔΙΑ. ΑΙΣΧΟΣ.

Εδώ έχουμε να κάνουμε με το «ΑΠΟΛΥΤΟ ΞΕΠΛΥΜΑ».

Εδώ έχουμε να κάνουμε με την «ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ».

Εδώ έχουμε να κάνουμε με το «ΑΠΟΛΥΤΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ».

 

Όχι, αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ.

Αυτό προσιδιάζει με ΠΕΡΙΫΒΡΙΣΗ ΝΕΚΡΟΥ.

 

Έκανα την απομαγνητοφώνηση των λεγομένων αυτής τής γυναίκας,

έκανα την αυτολεξεί απομαγνητοφώνηση των λεγομένων της 

και δυσκολεύομαι να αναφέρω ξανά το όνομά της.

 

Καθ’ όλην τη διάρκεια τού συγκεκριμένου αποσπάσματος κομπιάζει.

Κομπιάζει ασταμάτητα και οι διατυπώσεις της δεν έχουν σταθερό ειρμό.

Κομπιάζει διότι η αφετηρία της είναι ψεύτικη, κίβδηλη·

το κίνητρό της είναι το «ξέπλυμα» τού δυστυχήματος

και τής αδιαμφισβήτητης θανατηφόρας τροχαίας παράβασης

που έκανε ο αστυνομικός τής Ντόρας Μητσοτάκη.

 

Θέτοντας -τάχα μου, τάχα μου- ως ερώτημα

αν το βίντεο που καταγράφει το δυστύχημα είναι «πειραγμένο»,

αυτή η γυναίκα -και μητέρα δύο παιδιών-

δεν ασέβησε μόνο προς τη μητέρα τού νεκρού Ιάσονα,

δεν ασέβησε μόνο προς την οικογένειά του,

δεν ασέβησε μόνο προς τη γενναία και άκρως συγκινητική απόφαση τής οικογένειας

να προβεί στη δωρεά των οργάνων του,

αλλά ασέβησε προς κάθε οικογένεια

και συνολικώς προς την Κοινωνία όπου κι η ίδια (διατείνεται ότι) ανήκει.

 

Ένας 23χρονος κινείται με πράσινο φανάρι και φορώντας το κράνος του.

Όμως, ο δράστης τού τροχαίου,

ο δράστης τής τροχαίας παράβασης που έστειλε στον θάνατο αυτό το παιδί,

είναι συνεργάτης τής Ντόρας Μητσοτάκη.

Η Συγκάλυψη είναι ανέφικτη,

αλλά η Παραπλάνηση είναι μία τελευταία ζαριά για το σάπιο Σύστημα

που επιθυμεί διακαώς να υποβαθμίσει το τραγικό συμβάν.

 

Έτσι, φτάνουμε στη δήθεν εικασία ότι το βίντεο (ίσως) είναι «πειραγμένο».

Το υπηρεσιακό όχημα κινείται «πολύ αργά».

Ο -μετέπειτα νεκρός- Ιάσονας τρέχει υπερβολικά· πηγαίνει «σφαίρα».

 

Ε, ναι, λοιπόν…

Το βίντεο είναι όντως «πειραγμένο».

Στην πραγματικότητα,

ο παραβατικός συνεργάτης τής Ντόρας Μητσοτάκη πηγαίνει «σφαίρα»

και ο 23χρονος Ιάσονας πηγαίνει πολύ αργά.

 

Όπως συμβαίνει, δηλαδή, και με τη Νομιμότητα σε αυτήν την νεοελληνική μπανανία·

όσο πιο απατεώνας, διεφθαρμένος και μαφιόζος είσαι,

τόσο γρηγορότερα αναρριχάσαι στα κλιμάκια τής Ιεραρχίας και τής Υψηλής Κοινωνίας.

 

Ανακεφαλαιώνοντας…

 

Η Τατιάνα Στεφανίδου εκπροσωπεί σε απόλυτο βαθμό

τη -συχνά υποτιμητική- ορολογία που είναι συνώνυμη με την Τηλεόραση:

το «Γυαλί».

 

Η «γυάλινη», η ψυχρή ομορφιά της,

αυτή η παγερή ομορφιά που εκπέμπει μονίμως την αίσθηση ότι πίσω της κρύβει ψευτιά,

αποτελεί τη σημαδιακή σημειολογία

που έχει στιγματίσει εξ αρχής την πορεία τής γνωστής παρουσιάστριας.

Η πρώτη εκπομπή της στην Ελληνική Τηλεόραση ήταν ο «Γυάλινος Τοίχος».

 

Η Τατιάνα Στεφανίδου έχτισε την καριέρα της πάνω σε σαθρά θεμέλια·

υποδυόμενη την έκπληκτη, την άμοιρη ευθυνών,

την απλή υπάλληλο που ήταν υποχρεωμένη να εκτελεί εντολές,

υπηρέτησε, υπεδαύλισε και διέσπειρε ένα ζοφερό σύστημα αξιών

που αποτελεί έως και σήμερα την Εθνική Ξευτίλα.

 

Βυσσοδομώντας και μιαίνοντας κάθε έννοια ανθρώπινης αξιοπρέπειας,

η τότε νεόκοπη ευειδής παρουσιάστρια

προσέφερε ως βορά στα κανιβαλικά ένστικτα των τηλεθεατών

ανθρώπους που βρισκόντουσαν χαμηλά στη Δημόσια Ιεραρχία.

Οι εύκολοι σάκοι τού μποξ ήταν εδώ,

προκειμένου να γίνονταν αντικείμενα ποταπής διασκέδασης και ασύστολης χλεύης

από το βαθέως συμπλεγματικό και υστερικό τμήμα τής τηλεθεατικής ομήγυρης..:

Τζένη Χειλουδάκη, Τζούλια Μπάρκα, Στέλλα Μπεζαντάκου, Βέρα Λάμπρου.

 

Συνδετικός κρίκος αυτών των γυναικών η Τατιάνα Στεφανίδου·

η «Μαντάμ Τάτι», εν προκειμένω,

που πράττοντας με απολύτως μισογυνικό τρόπο παρέδιδε ομόφυλές της στον διασυρμό.

 

Η Ενσυναίσθηση και η Αξιοπρέπεια παραπέμπονταν στις καλένδες,

προκειμένου να εκτοξεύονταν τα περιβόητα «“μηχανάκια” τής “A.G.B.”»

με τούς αλήστου μνήμης σικέ καβγάδες τής Χειλουδάκη με την -πλέον, εκλιπούσα- Μπάρκα

και με -ων ουκ έστιν αριθμός- εφάμιλλης χυδαιότητας «happenings».

Αυτή ήταν η «Τάτι» και αυτή παρέμεινε στο πέρασμα των χρόνων

(οποία επιτυχία της·

ανήχθη αστραπιαία σε «Μαντάμ», παρά το τότε νεαρόν τής ηλικίας της).  

 

Ο Αλμπέρ Καμί,

στη συγκλονιστική ανάλυση που έχει κάνει για τον «Μύθο τού Σίσυφου»,

καταλήγει στην αδιανόητη, ασύλληπτη και ελπιδοφόρο ρήση

«Δεν υπάρχει μοίρα που να μη νικιέται με την Περιφρόνηση.».

 

Η Τατιάνα Στεφανίδου

-όχι μόνο δεν βρήκε τη δύναμη να περιφρονήσει την ευτελή μοίρα της, αλλά…-

παρεδόθη ψυχή τε και σώματι στη Φτήνια·

ακόμη αντηχεί στ’ αφτιά μας

εκείνη η -έμπλεη υποκρισίας και πρόστυχης τηλεοπτικής ηδονής- κραυγή της,

όταν ως παρουσιάστρια στο «Fame Story

είχε τη χαρά να βιώσει μπροστά της -και συνεπαγωγικώς, να καρπωθεί- 

τον αξέχαστο τσακωμό τού Παναγιώτη Χατζηστεφάνου με τον Νίκο Μουρατίδη

(με ολίγην κι από Μάρκελλο Νύκτα):

«Κόλαση το “Fame Story”. ΚΟΛΑΣΗ.».

 

Κατόπιν τούτων, εφτάσαμε νομοτελειακώς στο Σήμερα.

 

Η Τατιάνα Στεφανίδου που μάς συστήθηκε στην εκπομπή «Γυάλινος Τοίχος»,

είναι έως και σήμερα ίδια κι απαράλλαχτη.

Κυνική, στυγνή, βολεμένη, μακιαβελική,

εκπρόσωπος μίας κίβδηλης και απολύτως μικροαστικής «Ελίτ»

που επί τής ουσίας εκφράζει και ενσαρκώνει τη Φαντασμένη Λουμπενιά.

 

Όμως, οι καιροί άλλαξαν, όπως έχει αλλάξει και ο ρους τής Κοινωνίας·

σύμφωνοι, η ροή τού ύδατος αυτής τής κοινωνικής αλλαγής δεν είναι ακόμη χειμαρρώδης,

αλλά είναι αρκετή ώστε να μετατρέπει σε «φερτά υλικά» και σε άμορφη μάζα

την κάθε «Στεφανίδου» και ό,τι η κάθε «Στεφανίδου» εκπροσωπεί.

 

Ως εκ τούτου,

το νέο «κατόρθωμα» τής Στεφανίδου,

αυτή η αναίσχυντη αντιμετώπιση τού νεκρού Ιάσονα,

είναι η φυσική απόρροια και κατάληξη μίας τηλεοπτικής καριέρας

που είχε δώσει εξ αρχής το στίγμα της.

 

Για την Τατιάνα Στεφανίδου,

οι «εύκολοι σάκοι τού μποξ» ήταν το διαχρονικό ζητούμενό της

και ο ξεκούραστος τρόπος για να μεγαλουργεί στο «Σύστημα».

Όμως,

αυτός που ψάχνει αδύναμους κρίκους, έχει αδύναμα χέρια.

 

Επιμύθιο:

Φτάνει πια οριστικώς η «Ώρα τής Πληρωμής» για την Τατιάνα Στεφανίδου.

Φτάνει πια η στιγμή

που η Ελληνική Κοινωνία θα εκδώσει απόδειξη εξόφλησης

στο ονοματεπώνυμο τής Τατιάνας Στεφανίδου

και θα τής ανακοινώσει εκκωφαντικώς..:

Τατιάνα Στεφανίδου, ΞΟΦΛΗΣΕΣ.

 

Ο Υπο-Κοσμικός

(Twitter: @Ypokosmikos

https://twitter.com/Ypokosmikos)


Comments

Popular Posts

Μπέος: «Εύστοχα χαρακτηρίστηκε φτύσιμο στα μούτρα των μελών της ΕΕΑ»

Καρφιά προς την Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού έριξε με δήλωσή του στα social media ο Αχιλλέας Μπέος. Με αφορμή την απόφαση του CAS για την υπόθεση ΠΑΟΚ-Ξάνθης, ο δήμαρχος Βόλου θυμήθηκε τις ενέργειες της επιτροπής στην περίπτωση του Ολυμπιακού Βόλου το 2011 όταν εκείνος ήταν ο ισχυρός άνδρας της ομάδας. Επίσης εξέφρασε την απορία του για το ότι κανείς μέχρι σήμερα δεν έχει υποβάλλει την παραίτησή του. Αναλυτικά όσα έγραψε ο Αχιλλέας Μπέος: «Η απόφαση του Διεθνούς Αθλητικού Δικαστηρίου (CAS) για την υπόθεση των ΠΑΟΚ–Ξάνθης, αναμφίβολα είναι ένα ηχηρό χαστούκι γι αυτό που στην Ελλάδα ονομάζουμε Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού, που υποτίθεται αξιολογεί, κρίνει και αποφασίζει αντικειμενικά και με βάση το ισχύον Δίκαιο και στην πραγματικότητα αποδεικνύεται ένα εργαλείο άσκησης μικροπολιτικής και ικανοποίησης αθέμιτων επιθυμιών και επιδ...

Ten Unforgettable Things to Do Around Syntagma Square in Athens

  Syntagma Square, Athens. Credit: Public Domain Syntagma Square has literally been the very heart of Athens ever since the city became the capital of the modern Greek state. With the Greek Parliament building and the Tomb of the Unknown Soldier looming over it, it is rich with history and is the place where most major events of the last two centuries have taken place. Its name in Greek means “Constitution Square,” a name granted by Greece’s first modern royal, King Otto, on September 3, 1843, after an uprising of the people. This was a smart political move, since the royal palace overlooked the square. In 1934, the royal palace was turned over to the Greek Parliament, and ever since that time, Syntagma Square has been the place where all public protests and demonstrations have taken place. Syntagma Square home to historic demonstrations and protests In December of 1944, just after the departure of the occupying Nazi troops, a people’s rally at the square was marred b...

Inside the Magnificent Minoan Palace of Knossos in Crete

The Minoan palace at Knossos. Credit: Gary Bembridge /Wikimedia Commons/ CC-BY-2.0 The Palace of Knossos, located about five kilometers (three miles) south of Heraklion on Kephala hill, was the largest of all the Minoan palaces in Crete. It was also at the core of the highly sophisticated civilization that flourished on the island over 3,500 years ago. The discovery of the Minoan Palace of Knossos The discovery and subsequent excavation of the palace dates back to the beginning of the twentieth century. Before then, Knossos had only served as a place mentioned in Greek mythology. The first modern scholar to take a serious interest in the area was the German Heinrich Schliemann, who in 1870 had excavated the site believed to be Troy. Schliemann was certain that a major Minoan palace lay hidden near Heraklion, but the Ottoman authorities who still ruled the island at the time denied any permission to dig there. Years afterward, the British archaeologist Arthur Evans, inspired b...

The Fascinating History of Thessaloniki’s Iconic White Tower

The White Tower. Credit: ΣΟΛΑΚΙΔΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ /Wikimedia Commons/ CC BY-SA 4.0 Residents of Thessaloniki, Greece’s second largest city, often use its White Tower as a point of reference when giving directions in the beautiful seaside city. That’s because the tower is by far Thessaloniki’s most iconic monument. The ancient city, located in northern Greece, has a rich history stretching from antiquity to the modern era, but is most noted for its importance during the Byzantine period. During that time, Thessaloniki was a competitor with the great city of Constantinople in terms of its wealth and influence. The White Tower was a witness to many of the city’s most important historical events, and its role in Thessaloniki changed as did the ownership of the city itself throughout the millennia. Studying the history of the White Tower means learning the history of Thessaloniki. The Tower’s strategic location along the Thermaic Gulf made it perfect for guarding the city from thre...

The World’s Oldest Living Olive Tree is on Crete

The most ancient olive tree in the world, in Crete. Credit: Dimitra Damian/Greek Reporter The oldest olive tree in the world is located in the village of Ano Vouves of Kissamos in Chania, Crete. The ancient tree is 3000 years old, as determined by the international scientific community. The ancient olive tree in Vouves has a trunk with a circumference of 12.5 meters (41 feet), and a diameter of 4.6 meters (15 feet). It belongs to the local tree variety of tsounati, and was grafted at a height of 3 meters onto a wild olive tree. Because of the grafting, its trunk has been so beautifully shaped by nature that it resembles a sculpture. In 1990, after a unanimous decision in the prefecture of Chania, the Vouves Olive Tree was declared a Natural Monument of great importance due to its status as the world’s oldest tree of its kind. The oldest olive tree still produces high-quality olives The fruits of the ancient olive tree make the best olive oil in the world, making the area...

Rolls-Royce Names Panos Kakoullis New CFO

Rolls-Royce aircraft engine. Credit: Mark Kobayashi Hillary/ CC BY 2.0 British aircraft engine maker Rolls-Royce will name Panos Kakoullis as its new CFO, Reuters reported on Monday. Kakoullis will start in his new role on May 3. The company hopes that the Greek-British Kakoullis, former head of audit and assurance at Deloitte, will successfully guide the company through the coronavirus pandemic. As the the second-largest maker of aircraft engines, Rolls Royce has taken major hits due to the dramatic decrease in air travel caused by the coronavirus. Airlines pay the company by the number of hours each plane is in flight. Accordingly, as the travel industry has come to a standstill, Rolls Royce faced severe financial difficulty in the past year. Rolls Royce CEO Warren East highlighted Kakoullis’ over 30 years experience at Deloitte in a statement: “Panos delivered significant transformational change at Deloitte, streamlining and simplifying the business and we look forwa...

Θεσσαλονίκη: Εκατοντάδες μερίδες φαγητού σε αστέγους από τοπική επιχείρηση εστίασης

Στη Θεσσαλονίκη, μια επιχείρηση εστίασης αποδεικνύει εμπράκτως τι σημαίνει ευαισθησία και κοινωνική ευθύνη. Πρόκειται για το εστιατόριο του Στέφανου Σαράτση που έχει αρχίσει αυτή την προσπάθεια τους τελευταίους δύσκολους μήνες. Συμπαραστάτες του γνωστοί και άγνωστοι πολίτες που βοηθούν όσο μπορούν.

The Greek Who Taught the Japanese to Eat Feta Cheese and Olive Oil

Credit: Facebook/ Thanasis Fragkis Pioneering businessman Thanasis Fragkis was the very first person to introduce olive oil and other traditional Greek products to Japan more than a decade ago. Olive oil, wine, feta cheese and Greek yogurt, relatively unknown food items to this Far Eastern country, are now being enjoyed as the great gourmet delicacies they are. Speaking to Greek Reporter from his home in the town of Mito, around 120 km (76 miles) north of Tokyo, Fragkis was justifiably proud of his achievement. “We have taught the Japanese to eat olive oil, cheeses, including feta, yogurt that were not part of their diet. They hardly knew of olive oil,” he says in wonderment. Originally from the town of Kymi on the island of Evia, Fragkis emigrated to England, where he met his future wife, who is Japanese. “When we got married we thought ‘you are Japanese, I am Greek, what is the point of living in England?’. Greece was a difficult place to start a business in at the ti...

Άποψη

 

Άποψη

 

Airline Training Center

Car 'n Motion

Αthletix.gr

Φόρμα επικοινωνίας

Name

Email *

Message *