Skip to main content

Οι κατασκευαστές (τηλεοπτικών) πλυντηρίων συνιστούν «Τατιάνα Στεφανίδου». Αυτοί ξέρουν

 


Οι κατασκευαστές (τηλεοπτικών) πλυντηρίων συνιστούν «Τατιάνα Στεφανίδου». Αυτοί ξέρουν…

 

 

Στην κηδεία τής Δημοσιογραφίας καταθέτουμε… Στεφανίδου. 

 

Ο Όσκαρ Ουάϊλντ,

ένας από τούς σημαντικότερους διανοητές και αποφθεγματολόγους

στην Ιστορία τής Ανθρωπότητας,

είχε καταγράψει κάποτε το Συλλογικό Αντανακλαστικό με τη ρήση 

 «Η Ομορφιά είναι σημαντικότερη από την Ευφυΐα,

διότι δεν χρειάζεται αποδείξεις.».

 

Η Τατιάνα Στεφανίδου ήταν -αρχικώς- τυχερή,

καθώς ουδέποτε εκλήθη να επιλέξει ποιο από τα δύο επίζηλα χαρακτηριστικά

θα τής άνοιγαν διάπλατα τις πόρτες τής Τηλεόρασης και εν γένει των «Μ.Μ.Ε.».

Ήταν ΚΑΙ όμορφη, ΚΑΙ ευφυής.

 

Κι όμως, παρά το πυρηνικό οπλοστάσιό της, απέτυχε παταγωδώς…

 

Η παταγώδης αποτυχία τής Στεφανίδου τεκμαίρεται

από την κάκιστη άποψη που έχει το μεγαλύτερο τμήμα τής Ελληνικής Κοινωνίας για το άτομό της.

Μία γυναίκα δυνητικώς σαγηνευτική,

που με τούς αισχρούς χειρισμούς της σε φλέγοντα κοινωνικά ζητήματα

έχει καταλήξει να είναι αποκρουστικό πρόσωπο.

 

Η προηγούμενη Παρασκευή, η 19η Μαρτίου 2021,

ήταν η ημέρα που η Τατιάνα Στεφανίδου διέπραξε το μέγιστο ανοσιούργημά της.

Μετά το πρόσφατο «ξέπλυμα» που είχε επιχειρήσει

προς χάριν τού νυν προφυλακισμένου Λιγνάδη

(όταν με απολύτως λυρικό τρόπο

ανέλυε το βλέμμα τού κατηγορούμενου για βιασμούς και παιδοφιλία, λέγοντας

«Η μάσκα κρύβει το πρόσωπο… Ο σκούφος κρύβει τα μαλλιά…

Το βλέμμα, όμως, είναι ελεύθερο και τα λέει όλα…

Αυτό το βλέμμα είναι ένα βλέμμα που μιλάει…

Είναι το Βλέμμα τού Φόβου, τής Ανησυχίας, τής Απόγνωσης.»,

αλλά και όταν ειρωνευόταν τον υπέροχο άνθρωπο Σπύρο Μπιμπίλα, λέγοντας

«Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο για τον Λιγνάδη.

Η προφυλάκιση ή ότι τον γνώρισε ο Μπιμπίλας στα “Στρουμφάκια” τής “Ε.Ρ.Τ.”;».),

είχαμε την εντύπωση ότι η κατάντια «Δεν πάει πιο κάτω.».

 

Ε, λοιπόν, η Τατιάνα Στεφανίδου μάς διέψευσε οικτρά.

Η κατρακύλα της είχε και «πιο κάτω». Πολύ πιο κάτω…

 

Ιδού τι εξεστόμισε στην εκπομπή της

η εν λόγω παρουσιάστρια και κατ’ ευφημισμόν «δημοσιογράφος»,

αναφερόμενη -χωρίς ίχνος ανθρωπιάς και δεοντολογίας-

στο δυστύχημα που εστοίχισε τη ζωή στον 23χρονο Ιάσονα:

«Εγώ θέλω να θέσω ένα ερώτημα για την ταχύτητα που βλέπουμε το βίντεο.

Δηλαδή, τι εννοώ..;

Είναι η πραγματική (ταχύτητα);

Εγώ θέτω ερωτήματα.

Είναι η πραγματική ταχύτητα τού βίντεο;

Γιατί το ρωτώ..;

Διότι βλέπουμε ότι το αυτοκίνητο το υπηρεσιακό

-αν δούμε από την αρχή το βίντεο-

πάει πολύ αργά…, σταματάει…, αρκετή ώρα…

Περνάνε, περνάνε, περνάνε (άλλοι οδηγοί),

σταματάει (το υπηρεσιακό)…, στρίβει…,

πάει αργά…, τού έχει παραχωρήσει προτεραιότητα το ταξί…,

αλλά βλέπουμε στο βίντεο

ότι πάει -χωρίς να σταματήσει καθόλου, και με τρομερή ταχύτητα- το παιδί

και πέφτει πάνω.

Και λέω…

Είν’ η σωστή ταχύτητα;

Επειδή αυτό είναι ένα βίντεο το οποίο υπάρχει μέσα… Ξαφνικά…

Εγώ θέλω να κάνω και δεύτερες σκέψεις…

…(ξαφνικά, το βίντεο) βρίσκεται στα χέρια ενός δημοσιογράφου, στο Διαδίκτυο,

ο οποίος λέει ότι κάποιος μάς το ’στειλε στη θυρίδα μας·

κάποιος επέλεξε να το στείλει στη δική του θυρίδα.

Και το αναρτά…

Δεν είναι ένα βίντεο το οποίο έχει δοθεί από τις Αρχές.
Δεν έχουμε πάει εμείς ως δημοσιογράφοι τού “
Alpha”,

να ξέρουμε ότι πήγαμε στον άνθρωπο ο οποίος είχε το βίντεο

και το πήραμε απ’ το κινητό του ή απ’ την κάμερά του.

Εγώ θέλω, λοιπόν,

να θέσω ένα ερώτημα για την ταχύτητα που παρακολουθούμε (σ)το βίντεο.

Γιατί άμα δείτε, πραγματικά δεν ξέρουμε…

“Πειραγμένο (το βίντεο)” όχι σκοπίμως…

Μπορεί, δηλαδή, ένα βίντεο να παίξει σε πιο γρήγορη (ταχύτητα).

Δεν θέλω να…

Εγώ δεν θέλω να αποδώσω, δηλαδή, κακή πρόθεση σε κανέναν.

Μπορεί, ας πούμε, ένα βίντεο -κι εδώ, πάνω, στο μοντάζ-

να παίξει σε πιο γρήγορη ταχύτητα, σε πιο αργή…

Εγώ θέλω ν’ αφήσω κι αυτό το ερώτημα·

να είμαστε καλυμμένοι από κάθε πλευρά.

Γιατί το βλέπουμε, πολύ αργά στρίβει (το υπηρεσιακό αυτοκίνητο),

και το ταξί έχει σταματήσει,

ενώ ο οδηγός τής μηχανής φαίνεται να πηγαίνει “σφαίρα” και να μη σταματάει καθόλου.».

 

ΑΠΟΤΡΟΠΙΑΣΜΟΣ. ΑΗΔΙΑ. ΑΙΣΧΟΣ.

Εδώ έχουμε να κάνουμε με το «ΑΠΟΛΥΤΟ ΞΕΠΛΥΜΑ».

Εδώ έχουμε να κάνουμε με την «ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ».

Εδώ έχουμε να κάνουμε με το «ΑΠΟΛΥΤΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ».

 

Όχι, αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ.

Αυτό προσιδιάζει με ΠΕΡΙΫΒΡΙΣΗ ΝΕΚΡΟΥ.

 

Έκανα την απομαγνητοφώνηση των λεγομένων αυτής τής γυναίκας,

έκανα την αυτολεξεί απομαγνητοφώνηση των λεγομένων της 

και δυσκολεύομαι να αναφέρω ξανά το όνομά της.

 

Καθ’ όλην τη διάρκεια τού συγκεκριμένου αποσπάσματος κομπιάζει.

Κομπιάζει ασταμάτητα και οι διατυπώσεις της δεν έχουν σταθερό ειρμό.

Κομπιάζει διότι η αφετηρία της είναι ψεύτικη, κίβδηλη·

το κίνητρό της είναι το «ξέπλυμα» τού δυστυχήματος

και τής αδιαμφισβήτητης θανατηφόρας τροχαίας παράβασης

που έκανε ο αστυνομικός τής Ντόρας Μητσοτάκη.

 

Θέτοντας -τάχα μου, τάχα μου- ως ερώτημα

αν το βίντεο που καταγράφει το δυστύχημα είναι «πειραγμένο»,

αυτή η γυναίκα -και μητέρα δύο παιδιών-

δεν ασέβησε μόνο προς τη μητέρα τού νεκρού Ιάσονα,

δεν ασέβησε μόνο προς την οικογένειά του,

δεν ασέβησε μόνο προς τη γενναία και άκρως συγκινητική απόφαση τής οικογένειας

να προβεί στη δωρεά των οργάνων του,

αλλά ασέβησε προς κάθε οικογένεια

και συνολικώς προς την Κοινωνία όπου κι η ίδια (διατείνεται ότι) ανήκει.

 

Ένας 23χρονος κινείται με πράσινο φανάρι και φορώντας το κράνος του.

Όμως, ο δράστης τού τροχαίου,

ο δράστης τής τροχαίας παράβασης που έστειλε στον θάνατο αυτό το παιδί,

είναι συνεργάτης τής Ντόρας Μητσοτάκη.

Η Συγκάλυψη είναι ανέφικτη,

αλλά η Παραπλάνηση είναι μία τελευταία ζαριά για το σάπιο Σύστημα

που επιθυμεί διακαώς να υποβαθμίσει το τραγικό συμβάν.

 

Έτσι, φτάνουμε στη δήθεν εικασία ότι το βίντεο (ίσως) είναι «πειραγμένο».

Το υπηρεσιακό όχημα κινείται «πολύ αργά».

Ο -μετέπειτα νεκρός- Ιάσονας τρέχει υπερβολικά· πηγαίνει «σφαίρα».

 

Ε, ναι, λοιπόν…

Το βίντεο είναι όντως «πειραγμένο».

Στην πραγματικότητα,

ο παραβατικός συνεργάτης τής Ντόρας Μητσοτάκη πηγαίνει «σφαίρα»

και ο 23χρονος Ιάσονας πηγαίνει πολύ αργά.

 

Όπως συμβαίνει, δηλαδή, και με τη Νομιμότητα σε αυτήν την νεοελληνική μπανανία·

όσο πιο απατεώνας, διεφθαρμένος και μαφιόζος είσαι,

τόσο γρηγορότερα αναρριχάσαι στα κλιμάκια τής Ιεραρχίας και τής Υψηλής Κοινωνίας.

 

Ανακεφαλαιώνοντας…

 

Η Τατιάνα Στεφανίδου εκπροσωπεί σε απόλυτο βαθμό

τη -συχνά υποτιμητική- ορολογία που είναι συνώνυμη με την Τηλεόραση:

το «Γυαλί».

 

Η «γυάλινη», η ψυχρή ομορφιά της,

αυτή η παγερή ομορφιά που εκπέμπει μονίμως την αίσθηση ότι πίσω της κρύβει ψευτιά,

αποτελεί τη σημαδιακή σημειολογία

που έχει στιγματίσει εξ αρχής την πορεία τής γνωστής παρουσιάστριας.

Η πρώτη εκπομπή της στην Ελληνική Τηλεόραση ήταν ο «Γυάλινος Τοίχος».

 

Η Τατιάνα Στεφανίδου έχτισε την καριέρα της πάνω σε σαθρά θεμέλια·

υποδυόμενη την έκπληκτη, την άμοιρη ευθυνών,

την απλή υπάλληλο που ήταν υποχρεωμένη να εκτελεί εντολές,

υπηρέτησε, υπεδαύλισε και διέσπειρε ένα ζοφερό σύστημα αξιών

που αποτελεί έως και σήμερα την Εθνική Ξευτίλα.

 

Βυσσοδομώντας και μιαίνοντας κάθε έννοια ανθρώπινης αξιοπρέπειας,

η τότε νεόκοπη ευειδής παρουσιάστρια

προσέφερε ως βορά στα κανιβαλικά ένστικτα των τηλεθεατών

ανθρώπους που βρισκόντουσαν χαμηλά στη Δημόσια Ιεραρχία.

Οι εύκολοι σάκοι τού μποξ ήταν εδώ,

προκειμένου να γίνονταν αντικείμενα ποταπής διασκέδασης και ασύστολης χλεύης

από το βαθέως συμπλεγματικό και υστερικό τμήμα τής τηλεθεατικής ομήγυρης..:

Τζένη Χειλουδάκη, Τζούλια Μπάρκα, Στέλλα Μπεζαντάκου, Βέρα Λάμπρου.

 

Συνδετικός κρίκος αυτών των γυναικών η Τατιάνα Στεφανίδου·

η «Μαντάμ Τάτι», εν προκειμένω,

που πράττοντας με απολύτως μισογυνικό τρόπο παρέδιδε ομόφυλές της στον διασυρμό.

 

Η Ενσυναίσθηση και η Αξιοπρέπεια παραπέμπονταν στις καλένδες,

προκειμένου να εκτοξεύονταν τα περιβόητα «“μηχανάκια” τής “A.G.B.”»

με τούς αλήστου μνήμης σικέ καβγάδες τής Χειλουδάκη με την -πλέον, εκλιπούσα- Μπάρκα

και με -ων ουκ έστιν αριθμός- εφάμιλλης χυδαιότητας «happenings».

Αυτή ήταν η «Τάτι» και αυτή παρέμεινε στο πέρασμα των χρόνων

(οποία επιτυχία της·

ανήχθη αστραπιαία σε «Μαντάμ», παρά το τότε νεαρόν τής ηλικίας της).  

 

Ο Αλμπέρ Καμί,

στη συγκλονιστική ανάλυση που έχει κάνει για τον «Μύθο τού Σίσυφου»,

καταλήγει στην αδιανόητη, ασύλληπτη και ελπιδοφόρο ρήση

«Δεν υπάρχει μοίρα που να μη νικιέται με την Περιφρόνηση.».

 

Η Τατιάνα Στεφανίδου

-όχι μόνο δεν βρήκε τη δύναμη να περιφρονήσει την ευτελή μοίρα της, αλλά…-

παρεδόθη ψυχή τε και σώματι στη Φτήνια·

ακόμη αντηχεί στ’ αφτιά μας

εκείνη η -έμπλεη υποκρισίας και πρόστυχης τηλεοπτικής ηδονής- κραυγή της,

όταν ως παρουσιάστρια στο «Fame Story

είχε τη χαρά να βιώσει μπροστά της -και συνεπαγωγικώς, να καρπωθεί- 

τον αξέχαστο τσακωμό τού Παναγιώτη Χατζηστεφάνου με τον Νίκο Μουρατίδη

(με ολίγην κι από Μάρκελλο Νύκτα):

«Κόλαση το “Fame Story”. ΚΟΛΑΣΗ.».

 

Κατόπιν τούτων, εφτάσαμε νομοτελειακώς στο Σήμερα.

 

Η Τατιάνα Στεφανίδου που μάς συστήθηκε στην εκπομπή «Γυάλινος Τοίχος»,

είναι έως και σήμερα ίδια κι απαράλλαχτη.

Κυνική, στυγνή, βολεμένη, μακιαβελική,

εκπρόσωπος μίας κίβδηλης και απολύτως μικροαστικής «Ελίτ»

που επί τής ουσίας εκφράζει και ενσαρκώνει τη Φαντασμένη Λουμπενιά.

 

Όμως, οι καιροί άλλαξαν, όπως έχει αλλάξει και ο ρους τής Κοινωνίας·

σύμφωνοι, η ροή τού ύδατος αυτής τής κοινωνικής αλλαγής δεν είναι ακόμη χειμαρρώδης,

αλλά είναι αρκετή ώστε να μετατρέπει σε «φερτά υλικά» και σε άμορφη μάζα

την κάθε «Στεφανίδου» και ό,τι η κάθε «Στεφανίδου» εκπροσωπεί.

 

Ως εκ τούτου,

το νέο «κατόρθωμα» τής Στεφανίδου,

αυτή η αναίσχυντη αντιμετώπιση τού νεκρού Ιάσονα,

είναι η φυσική απόρροια και κατάληξη μίας τηλεοπτικής καριέρας

που είχε δώσει εξ αρχής το στίγμα της.

 

Για την Τατιάνα Στεφανίδου,

οι «εύκολοι σάκοι τού μποξ» ήταν το διαχρονικό ζητούμενό της

και ο ξεκούραστος τρόπος για να μεγαλουργεί στο «Σύστημα».

Όμως,

αυτός που ψάχνει αδύναμους κρίκους, έχει αδύναμα χέρια.

 

Επιμύθιο:

Φτάνει πια οριστικώς η «Ώρα τής Πληρωμής» για την Τατιάνα Στεφανίδου.

Φτάνει πια η στιγμή

που η Ελληνική Κοινωνία θα εκδώσει απόδειξη εξόφλησης

στο ονοματεπώνυμο τής Τατιάνας Στεφανίδου

και θα τής ανακοινώσει εκκωφαντικώς..:

Τατιάνα Στεφανίδου, ΞΟΦΛΗΣΕΣ.

 

Ο Υπο-Κοσμικός

(Twitter: @Ypokosmikos

https://twitter.com/Ypokosmikos)


Comments

Popular Posts

Wie Griechenland mit frisierten Statistiken den Tourismus retten will

Ferry Batzoglou Feuerwerk über der Akropolis – Gründe zu feiern gibt es in Griechenland jedoch nicht Bild: DPA Ausgerechnet Griechenland glänzt mit einer Corona-Statistik mit auffallend niedrigen Fall- und Todeszahlen. Hinter der griechischen Mär steckt ein knallhartes Kalkül. Doch das birgt Gefahren – nicht zuletzt für unanständig angelockte Urlauber. Athen Nur 134 Corona-Tote zählt das elf Millionen Einwohner zählend

Σημαντική η αύξηση των αγορών από τα online φαρμακεία το πρώτο εξάμηνο του 2020

eurokinissi Ρυθμό ανάπτυξης 16,9% στην αξία των online αγορών κατέγραψε το κανάλι του online φαρμακείου στην Ελλάδα, το πρώτο εξάμηνο του 2020, συγκριτικά με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε στο εξαμηνιαίο Report της η Convert Group μέσω της πλατφόρμας eRetail Audit.  O υπολογισμός της αξίας του κλάδου βασίζεται στο δείγμα του eRetail Audit, που περιλαμβάνει 70 online φαρμακεία, τα οποία παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων 35% και δημιουργούν το 50,4% του συνολικού τζίρου της αγοράς.  Η συνολική αξία online αγορών σε τιμές λιανικής με τον ΦΠΑ προσεγγίζεται από την Convert Group στα 109,8 εκατ. ευρώ για το πρώτο εξάμηνο του 2020. Η ανάπτυξη του συνολικού κλάδου επηρεάστηκε δυσανάλογα από τα μεγάλα και τα μικρά online φαρμακεία, καθότι οι μεγαλύτεροι παίκτες αύξησαν τη δυναμική τους σε σχέση με πέρυσι, όντας καλύτερα προετοιμασμένοι τόσο σε διαθεσιμότητα προϊόντων όσο και σε υποδομές. Η προετοιμασία για εφοδιασμό

The World’s Oldest Living Olive Tree is on Crete

The most ancient olive tree in the world, in Crete. Credit: Dimitra Damian/Greek Reporter The oldest olive tree in the world is located in the village of Ano Vouves of Kissamos in Chania, Crete. The ancient tree is 3000 years old, as determined by the international scientific community. The ancient olive tree in Vouves has a trunk with a circumference of 12.5 meters (41 feet), and a diameter of 4.6 meters (15 feet). It belongs to the local tree variety of tsounati, and was grafted at a height of 3 meters onto a wild olive tree. Because of the grafting, its trunk has been so beautifully shaped by nature that it resembles a sculpture. In 1990, after a unanimous decision in the prefecture of Chania, the Vouves Olive Tree was declared a Natural Monument of great importance due to its status as the world’s oldest tree of its kind. The oldest olive tree still produces high-quality olives The fruits of the ancient olive tree make the best olive oil in the world, making the area the

Άποψη

 

Trees that Became Part of the Greek War of Independence Epic

Greek War of Independence: The death of Markos Botsaris during the Battle of Karpenisi by Marsigli Filippo. Credit: Public Domain/Wikipedia commons Dozens of centuries-old trees that became part of the rich lore of the Greek War of Independence have been identified by a Greek scientist. Standing tall for centuries, offering shade and comfort to generations, the trees are mentioned in narratives of the war. Brave fighters found refuge under their branches, and others planned attacks against the enemy under the shade offered by their leaves. Some of them carry stories of horror as well, as the Ottomans hanged fighters, monks and villagers from their branches. Today, some of them are considered natural monuments of the Greek War of Independence that was waged after 400 years of submission to the enemy. Thirty-six of these monumental trees were the subject of a study conducted by Nikos Belehas, student of the Agricultural University of Athens. The student of the university’s

MeWe (https://mewe.com/myworld) is an alternative social media …away from political prohibits ! You can post everything there except threatens against each other !

  Hi Everyone, These last few weeks have been some of the most exciting times for us here at MeWe. Millions of you have joined and managing this remarkable growth created temporary challenges for our team and infrastructure. In the midst of this chaotic environment while moving at a frenetic pace to keep up, we made a communication mistake. A MeWe employee tweeted a reply from MeWe's Twitter account to a journalist who had initiated contact with MeWe via email and Twitter, because they had identified some MeWe groups and members who were making violent threats - in clear violation of MeWe's TOS. Our employee was supposed to reply that MeWe, as always, is investigating and taking action against TOS-violators, but the reply stated we were deleting certain kinds of groups from our platform [regardless of the content they post], and asked for assistance finding them. It was an incorrect message that came during a time of immense pressure and scrutiny by organizati

Έκανε το εμβόλιο της Johnson και δεν μπορεί να περπατήσει

Την περιπέτειά του μετά από τον εμβολιασμό του με το σκεύασμα της Johnson & Johnson περιγράφει μέσω του Instagram o Γιώργος Βαγιαννίδης. Όπως αναφέρει στην ανάρτησή του, έκανε το εμβόλιο την 1η Σεπτεμβρίου και σήμερα νοσηλεύεται σε νοσοκομείο αφού δεν μπορεί να σταθεί όρθιος, ούτε να περπατήσει. Μάλιστα δημοσιεύει και φωτογραφίες από το νοσοκομείο. Δείτε αναλυτικά όλα όσα αναφέρει στην ανάρτησή του: Καλησπέρα σας, ονομάζομαι Γεώργιος Βαγιαννίδης. Επειδή τον τελευταίο καιρό έχουν ακουστεί πολλά, οφείλω να ξεκαθαρίσω τη θέση μου, για να μην υπάρχουν περαιτέρω αερολογίες σχετικά με την κατάσταση της υγείας μου. Τετάρτη, 1 Σεπτεμβρίου, έκλεισα το ραντεβού για τον εμβολιασμό μου (Johnson’s and Johnson’s). Να τονίσω πως ήταν καθαρά δική μου επιλογή και ΚΑΝΕΝΑΣ δε μου προέτρεψε να το κάνω. Πήγα λοιπόν στο ΓΝ Κατερίνης και το έκανα. Όλα αυτά γύρω στις 16.00. Πολύ τυπικά τα πράγματα. Το μόνο που μου είπαν είναι «Περίμενε ένα 15’

Greek Man Building 3D Printed House in Germany

The model of the 3D-printed house. Credit: AMNA Giorgos Staikos, who grew up in a family of builders and woodworkers in the area around the Greek city of Drama, plans to build an entirely 3D-printed home in the German city of Beckum. If successful, the 38-year-old claims it would be the first inhabitable 3D-printed structure with two stories anywhere in Europe. Living in Germany since his teenage years, Staikos works for his family’s construction business, which has been in operation for 27 years. Always creative and curious, Staikos dreamed of utilizing the amazing boon of 3D-printing technology to create a two-story home. After the former mayor of his town gave his approval two years ago, Staikos has been designing and planning for his groundbreaking idea. In less than one year, he was given official permits for the project, and he began to test materials and work with specialists on how best to create the home. Credit: AMNA Out of pure passion for his dream, Sta

Inside the Magnificent Minoan Palace of Knossos in Crete

The Minoan palace at Knossos. Credit: Gary Bembridge /Wikimedia Commons/ CC-BY-2.0 The Palace of Knossos, located about five kilometers (three miles) south of Heraklion on Kephala hill, was the largest of all the Minoan palaces in Crete. It was also at the core of the highly sophisticated civilization that flourished on the island over 3,500 years ago. The discovery of the Minoan Palace of Knossos The discovery and subsequent excavation of the palace dates back to the beginning of the twentieth century. Before then, Knossos had only served as a place mentioned in Greek mythology. The first modern scholar to take a serious interest in the area was the German Heinrich Schliemann, who in 1870 had excavated the site believed to be Troy. Schliemann was certain that a major Minoan palace lay hidden near Heraklion, but the Ottoman authorities who still ruled the island at the time denied any permission to dig there. Years afterward, the British archaeologist Arthur Evans, inspired b

Airline Training Center

Car 'n Motion

Αthletix.gr

Φόρμα επικοινωνίας

Name

Email *

Message *